sugarbabe Kızlar yarın rahim filmi çektircem devlet hastanesinde.anestezi olmadan.bu şekilde çektirenler deneyimlerini paylaşabilir mi acaba.acısı sancısı nasıl oldu,ne kadar sürdü işlem ve sonrasında acı devam etti mi
ceylin4 sugarbabe bende devlet Hastanesinde anestezisiz cektirdim, derin nefes alıp kendinizi sıkmayın yani kasmayın 5-10 saniye sürüyor ilacı vermeleri ve tüplerden geçmesi sıkıntı olmadı bende 💙
Deletedmom137 sugarbabe anestezi alarak çekildim çok rahattı doktorum acıya dayanamassın demişti iyiki anestezi almısım sonrasında hiç ağrı çekmedim
Gupse sugarbabe özelde anestezisiz yaptırdım aynen kuvvetli adet sancısı gibiydi sonlara doğru çok kötü oldum dayanamadım .. ama ilk başlarda yanlış Katater taktı söktü derken uzun da sürmüştü .. sakin olun sakin kalmayaçalışın acil şifalar diliyorum ❤️
__Tazeanne__ sugarbabe devlette anestezisiz çektirdim zor ama çok zor değil dayanılmayacak gibi değil rahat olun derin nefes alın 5-15 sn kadar sürüyor sadece ilaç sıktığını hissediyorsun
Fdm42 Ben anestezisiz özel.hastanede yaptırdım adet sancısı kadar bile bir acısı olmadi birkaç saniye sürdü filimden sonra hiç ağrı hissetmedim
Cemileyaman Cnm seni korkutmak gbi olmasn ama bence anestezili yaptr benm bulundum ilde yoktu canlı canlı yaptrdm ve normalde acıya dayanıklı biriyim hiç i değildim o işlem de ve sonrası tabi şöle bir drumda var ben 2 kürtaj geçirdim için rahmim birbrni yapşmış ve tüplerim kapanmış işlemi yapan kişi bile çok zorlandım iyi ki yaptırmıştı dedi ve sonrasında doktorum bir dha rahim filmi istedi o acıyı bşr dha çekemem dedim ve Rabbim huyu suyu hürmetine bana o ay hamilelikle müjdelendirdi çektirmeye grek kalmdı çok şükür 🙏🏻 🙏🏻
sugarbabe __Tazeanne__ simir gibi mi oluyor peki.hani onda da çubuğu sokup çeviriyor ya.bide ilaç nasıl Bi hissiyat veriyor acaba.yani sadece sıvı gibi mi hissediliyor yoksa Bi yanma gibi mi
zehraomer Bende özelde çektirdim uyusturmadan ilacı verirken çok aciyo ama en fazla 1 kaç dk ağrı çekersin canım sonrasında ağrı olmuyo hafif adet ağrısı gibi oluyor
Cemileyaman sugarbabe Rabbim isteyen herkeze nsp etsin inş 🙏🏻 o kdar acılar çektim o çektim acılar huyu suyu hürmetine kurban olduğum mevlam nsp etti o ay bir de ben odaya girdim zman anestesiz yapıldığını öğrenince odadan kaçtım korkudan eşim htta gidelim madem uyutmuolar dedi ama iyi ki o acıya katlanmışım
Esilamelek sugarbabe yanma gibi katater varya onu takıyor onu hissediyorsun. Sonra bisey sokuyor onu hiseetmiyosun sonra su gibi ilaç veriyor o ara adet yanması gibi bir ağrı oluyor kasiklarinda ilaçlı su verdiği için hissediyorsun. O ara karnının üstünde röntgen cihazı hemen filmi çekiyor. Açıksa bir kere de bitiyor . Açık değilse bida sıvı veriyor . Doktorun rontgenciye çek filmi diyor yukardan fotoğraf gibi karnını çekiyor bida bu kadar kasma kendini ne kadar rahat olursan o kadar çabuk biter . Ağrı kesici iç yarim saat öncesinde
Esilamelek Hem aneztezili hem anestezisi z çekindim. Biri özelde biri devlette özele 600 lira para verdim . Dayanilmiycak bisey değil film çekildikten sonra evime gittim otobüsle ayakta 1 saat yolculuk ettim . Sadece sıvı verdiğinde ağrı oldu onada bebeğim ivin anne olmak için diyip sabrettim . Çok şükür sabrimin selametini aldım nasip olursa 4 hafta sonra oğlum dünyaya gelecek . Rabbim yardımcınız olsun. Bebek bekleyenleri de bir avazda kavuştursun inşallah
sugarbabe Esilamelek maşallah 🤲🏽bende onun için dayanmalıyım diye telkinde bulunuyorum kendime.o kadar adet sancısı çekmişliğim var acile gitmişliğim var.dayanrım herslde diye düşünüyorum.ama bugün simir ve kültür aldılar.insan ister istemez geriliyor .Rabbim bana da nasip eder inşallah müjdeli haberleri 🤲🏽
sugarbabe Cemileyaman herşeyde Bi hayr var işte.Rabbim sana o an o cesareti vermiş.Ol demiş olmuş.bunalr vesile tabi.vaktinden önce Çiçek açmıyor.e kulda elindne geleni yapmassa yaradan ne yapsın 😊Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın,çabalarımızı dualarımızı geri çevirmesin inşallah 🤲🏽
Tosbikim Canım korkutmak istemem ama ben denedim cektoremedim. Dayanamadim. Devlet olunca da doktor sinerlenip elindekileri çöpe atıp cikti odadan bende ağlayarak çıktım. Daha aleti bile taktieamadim. Ama benim ağrı eşiğim çok düşük ben hiç dayanamıyorum. Adet sancısı bile yılda bir iki kez çekerim onda da acili inletirim. Bagirmaktan.o derece dayanamıyorum. Her bünye farklıdır ama. Benim için korkulu rüya olmuştu ve o spekulum u görünce bayılacak gibi oluyorum her seferinde bı kötü oluyorum elim ayagim tutmuyor. Benzim sarariyor. Ama herkes yaptiriyor kolaylıkla ..🤷
sugarbabe Tosbikim bunda da Bi hayır vardır demek lazım 🙄 çok regl sancısı çeken biri olduğum için bende bundan biraz cesaretleniyorum .ama o çatal 😖çok geriyor beni .inşallah rahat geçer 🙏🏽