Sbl91nht Mucizee80 canım onu bilmiyorum ama erken boşalma sorunu olduğunu biliyorum eşimde de vardı hala da var doktor bi kaç tahlil istedi eşimden onları yaptırıp ultrason çekinicek ona göre varikosel olup olmadığı anlaşılacak ama sanırım var aşılama olmadan önce bunları halletmeliyiz dedi doktorum
Mucizee80 Sbl91nht erken boşalma problemi yok bakalm haftaya bize ne diyecekler kadın doğum doktorum tüp bebekten başka çaremiz yok dedi hareketlilik olmadığı için aşılamada düşük çıkmıştı sonra yaptrdgmzda hareketlilik % 0
Tugceecikk Canan123 canım kuru inciri kaba koyucaksn ortadan kesip üstüne zeytinyağı döküceksn beklycek öyle içinden her sabah bi tane tam incir yicek eşin
Havva23 Canan123 benim eşim bekarken olmuş ameliyat evlenene kadar 5 yıl geçti istediğimizdede oldu çok şükür bir problem olacağını sanmıyorum
Canan123 Havva23 5 yıl güzel bi süre ben artık bian önce istediğim için kafaya takıyorum zamanım olsa hiç kuşkum yok düzelecektir diye düşünüyorum ama bakalım Allahın takdiri
Sbl91nht Mucizee80 bugün sonuçlarımız çıktı canım bizim çok şükür temiz çıktı varikosel yok şimdi ben hsg çektiricem bu ikinci olucak bakalım
MervEnis Canan123 eşimin yavaş ilerliyordu toplanma vardı spermlerde ameliyat demişti ama gerek kalmadı bekle bakalım inşallah güzel haberler alırsın 🙏🙏
MervEnis Canan123 inşallah hakkında hayırlısı olsun ben hsg filmi çektirdim ondan sonra 1 ay içinde hamile kaldım eşimde varikosel olduğu halde şuan 5 haftalık hamileyim 1 bucuk senedir olmuyordu bebişimiz inşallah güzel sonuçlar alırsın 🙏🙏🙏
Canan123 Sbl91nht çok şükür canım tedavide nasıl bi yol izlemeniz gerektiği ortaya çıkıyo şöyle mi böyle mi diye şüpheye yer kalmıyo hayırlısı olsun inşallah
Umutevi 1.5 yil sonra hamile kaldim oncesinde negatif 2 asilamam var ameliyat sonrasinda da 2 negatif tup var.ama esimin degerleri normaldi hchirsey kullanmadi kendi istegiyle ameliyat oldu. Tedaviler negatif ama kendiligimden gebe kalabildim en sonunda
Canan123 Umutevi hayırlı olsun sağlıcakla kucağınıza alın inşallah, bizim de önümüzdeki ay belli olacak değerler ne durumda
ffckizannesi Mucizee80 canim benm esim temmuzun sonunda varikosel oldu butun degerlerimiz sifirdi bizim sonra ben son adetim 2 ekim ve sonrasinda hamile oldugumu ogrendm ilaclarini tam hatırlamıyorum ama klomen kullandi karnindan vuruldugu bi igne kullandi . Ben de sabah aksam ona keciboynuzu suyu icirdim hoc aksatmadan ve 2 bucuk ay olmadam hamile kaldim . 3 ayda hemen umitsizlige kapilma bence 6 aya kadr vakit vern bize diktor tam anlamiyla toparlanmasi 6 ay dedi 6 aydan snra normal bekleyeln o da olmazda hemen tup bebek yapariz dedi ve gerek kalmadi
Canan123 ffckizannesi klomeni eşim de kullanabiliyor mu bilmiyordum. Teşekkür ederim öbür ay ikimiz de kullanalım o zaman. Peki doktor mu yazıyo eczaneden alabilir miyim?
Mucizee80 ffckizannesi canım benim eşim daha ameliyat olmadı değerleri kötü olunca tüp bebek dediler salı günü ürologa gidecez artık ameliyat mı yoksa başka birşey mi bilemiyorum Rabbim aratmasın bize daha fazla çok yıprandım