52gozde5 Gebelikte infex 200 mg antibiyotik kullanan varmı dahiliye doktoru yazdı ama gebelikte kullanımı uygun değildir yazıyor kağıtta
Tugbacolak 52gozde5 hamıleyken nasıl baska bır bölum doktoru sana ılac verebılıyor anlamıs degılım gebeyken kadın dogumun verdıgı ılacı kullanma canım helekı uygun degıldır yazıyo dıyosun
52gozde5 Deletedmom137 bende bagırsak iltihaplanması vardı dışarda yediğim bi yemekten mikrop kaptım onun için verdi 10 hafta beş günlük hamileyim ilk bebeğimi kaybettim kalbi durdu yedi haftalıkken bundada herşey iyi gidiyo derken bu cıktı cok korkuyorum bişey olucak diye
Zuhraa Banada acilden bir doktor öksürük şurubu yazmıştı. Icini bi okdum hamileyseniz sakın kullanmayın diyor. Ertesi gun kadin dogumcuya gittim ilacida götürdüm insallah kullanmadin bunu anne ve bebekte kalp sorunlarina yol acar dedi şok oldum. Acilde yazdi doktor icini okuduktan sonra kullanmadim dedim. Nasil yazdi bunu sana dedi. Doktora danismadan kullanma sakın..
52gozde5 Zuhraa kullanmadım bende doktorda haftaya randevu veriyor kadın dogum o zamana kadar ilerler diyede korkuyorum
AsliiKa Benimde idrar yolu enfeksiyonu vardı canım doktor yazdı kullandım birtek o değildi birde hiç bir sorun olmadı.
AsliiKa 52gozde5 bence kullan canım bana doğum doktorum yazdı. Düzenli kullan erken doğumu tetiklemeyelim dedi. Enfeksiyon erken doğumu tetikliyormus.
Beyzanur1995 52gozde5 Ben kullandım 24.haftalıkken infex 200 mg idrar yolu enfeksiyonu için ama.gecmedi.gibi sanki perşembe randevum var bakalım ne dicek.ama bi zararını görmedim ben
AsliiKa 52gozde5 birde ilaç içinde kullanılamaz dediğine bakma doktor bilmeden yazmaz. Tremistere göre kullanım oluyor. Benim kullandığım ilaçları bir görsen. Allahtan doktoruma çok güveniyorum.
AsliiKa 52gozde5 ben şuan infex kullanıyorum. 30+2 haftaligiz. Suda eritilen, fitil, hap hepsini kullandım. Şükür hiç birşey yok. Gebeliğin başından beri enfeksiyondan kurtulamadım o kadar dikkat etmeme rağmen gitmiyor.ilk aylar dahada tehlikeli evet.
Zeyk Demek ki kullanman gerekiyormuş ki yazmış hamile olduğunu söylediğin halde bile isteye sana neden zararı olacak bir antibiyotik ilaç yazsın ne garezi olacak. Enfeksiyon ilerlediği takdirde daha fazla tedavi veya ilaca ihtiyacın olabilir. İhmale gelecek birşey değil bağırsak enfeksiyonu. Buradaki kadınlar nerden bilecekler senin ne derece önemli birşey yaşadığını. Ama içine hiç sinmiyorsa bence kadın dogumcuna telefonla falan sormaya çalış