cimcimem3443 Melissa_20 sende 13 mü aldın bende tek ben çok alıyorum diye üzülüyordum 11 kilo aldım hiç doymuyorum 😅 gece yarısı açlıktan uyanıp yiyorum. Doktor diyetisyene yönlendirdi ama gitmedim 😄
Melissa_20 cimcimem3443 😂😂😂aynen yiyorum sanki,agzimdan yere dokuluyor karnim hep ac 😂😂😂yimek hayaliyle uyuyan uyanan gibi yemek ariyirum 😂😂😂gidiyoz kiz bu ne hiz
nursenakaynak01 Melissa_20 bende oyleyim hastabrye gidececgim zaman gorene kdr rahatlamiyorum goruyorum ancak icim oyle rahat ediyor
Melissa_20 nursenakaynak01 ya evet sabah erken uyandim sanki,uniye snav vericem yuzunu gorduyum an hep agliyorum nedense yaa insan gormeden kokusunu duymadan boyle severmi ben seviyorum yaa bazen agzim yetsede karnimi opsem diyorum ama alinmiyir 😂😂😂
Melissa_20 Edanurdg canim yedim bizimki uyuyordu ama yarida uyandi durmadi ilk fotosunuda aldik cok wukur herwey yolunda dedi doktor haydi inweAllAh ya
Melissa_20 cimcimem3443 evet canim 26+1gunluk ulturasonda 950 grm olmuw iri bebek oldugunu soyledi herweyi cok iymiw eger boyle devam ederse normal dogum yapa bilirmiwim inweAllAh
Melissa_20 cimcimem3443 cok tesekkur ederim canim sende ve butun hamiwlerde sag salim kucagina alsin inweAllAh