gldnn Bende p.tesi günü yaptırdım sadece ense kalınlığı ve burun kemiği denilen nazal kemik olduğuna bakıldı kana gerek bile duymadı herşey şuan yolunda ölçüler normal dedi korkulacak birşey yok 😍 Ama tabi Doktorum en başında her ne olursa olsun doğururum ben dersen hiç yaptırmana gerek yok demişti ama yine de ben rahat edemedim yaptırdım