Merhaba hamişlerim🌸
37+4 olduk , dünden beri karnım çok sertleşiyor , hareketleri seyrekleşti istemsizce korkuyorum ilk gebeliğim ..
Sık idrara cikiyorum onu anlarimda ( bu haftalarda normalmis ) bu karnimin sertlesmesini anlayamiyorum dün daha az sertlesmisti bugun daha cok .yerleri daraldigi icinmi acaba nedeb olabilir 🤷🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😔😔😔