mrvygrtc fatmaaeminn canım nasıl bi vazelin acaba eski vazelinlerden pembe renkli olanlar var ya onlardan kullan demişlerdi ama ben bulamadım
fatmaaeminn mrvygrtc eczanelerde hep bulunuo..ben markettende buldum aldım...renk farketmio ama inanilmz nemli tutuooo fiyatta çok uygun 🙈😊
1mrv_kyaa Naimeo Duştan sonra johnson's baby nin bebek yağını sürüyorum. Sabahları farmasinin aynı sefa balmını, akşamlarıysa talya diye Bi markanın çatlak yağını kullanıyorum. Aktarlarda bulabilirsin.
Pelininci Ben lierac kullandım 11 haftadan beri şimdi 37 haftalık oldum şimdiye kadar çatlamamişti 3 gündür kırmızı çizgiler oldu maalesef 🙁
Esrakmsl Tukec 28+0 bugun itibariyle.herhangi bi catlamam olmadı şimdilik gogus ucu icin de ayni markanin kremini kullanmaya baslamayi dusunuyorum son ay☺
Ozgeesin omeragah benim göbeğimde zaten tüylenme olmustu kullanmaya başlamadan önce yani yap ile alakası yok kuzum