omeragah ben her duş sonrası johnson's baby nin bebek yağını sürüyorum. Sabahları farmasinin aynı sefa balmını, akşamsa talya adlı Bi markanın (aktarlarda satılıyo) çatlak yağını kullanıcam. Ona henüz başlamadım😊 ama çok araştırdım. Sende kullanabilirsin.