Hzleliztosss MrsCakmaktas evet erken kullanmak iyi de maalesef fiyatı çok yüksek 😞 muadil bildiğiniz bişe var mı
MrsCakmaktas Hzleliztosss ben 7 8 ay once aldim 180 tl idi silverangell diye bir narka suan fiyati nedir bilmiyorum instagramdan almstm
Deletedmom133 __meczup__ almadim illa yara olucak diye bir kadie yok olsa bile krem var geciyor kısa süreli zaten bence yara olmaya başlarsa alin ⁸8 aylik anneyim almadim hindistan cevizi yağı ve karabas otunu surdum
OzgeGunes __meczup__ benim bebeğim 20 günlük. Doğumdan önce kullanmaya başladım. Uyurken bile takıyorum bana çok iyi geldi. İyi ki almışım
nihanshoes Ben ilk çocuğumda 12 sene önce uyanıp da emmek isticek diye oturup ağlıyordum😓 göğüs ucun neredeyse kopmak üzereydi. Şimdi Allah izin verirse 2.geliyor. Sip bu hafta vericem silvernurse denicem umarım iyi gelir.