Missipi evet önlük giyip duruyorsun kıyafet giymek yok sadece doğumdan sonra odana geçince pijama falan giyersin ama size tek tavsiyem açık yada kapalı olmak önemli değil Uzun düz elbise olur ya pijama tarzı ennn rahati onlar. İster tuvalete git bezini değiştir falan çok rahat kaldır eteğini tamam. Pijama giymek zor beli lastik li insanı sıkıyor uzun pijama en rahati