Trayse canım benim ilk doğumum kasımdaydı gerçi benimki hiç beklenmedik anda oldu acil gitmiştim hiç hazırlıklı değildim ince bi triko tunikle gitmiştim sancı çekerken falan o vardı sürekli muayene ediyorlardı sancı azken pantolunumu geri giyiyodum ama sancılar sıklaşınca pantolonu iç çamaşırını çıkarmıştım yanımda hiç bişey yoktu kayınvalidemler evden pijama takımımı getirdiler ama giyemedim ebeye sordum önlük vrricekmisiniz diye daha erken dedi doğuma o trikoyla girdim doğumhanedeki ebeler çıkardı atletimle kaldım sadece ama allah nasip ederse ikinci doğumumda kesinlikle önlük istiycem sende önlük isteyebilirsin eğer özelde doğum yapacaksan. Devlette nasıl işliyo bilemiyorum