Oznr46 a grubu diye antibiyotik yok ki. Hamilelik dönemi kullanımı en zararsız olan b sınıfı ilaçlardır. çünkü Hamilelikte a sınıfı antibiyotik veya başka bir ağrı kesici vb ilaç yok.Augmentin vb de b sınıfıdır. Bu hayvanlarda deney yapılmış ve fetal risk ortaya çıkmamış ama insanlarda kontrollü deneyi yapılmamış ilaçlara verilir. Ya da hayvanlarda risk çıkmıştır ama insanlarda yapılan kontrollü deneylerde problem çıkmamıştır.
Gebelikte a sınıfı denilenler ise folik asit, sentetik tiroid hormonu vb ilaçlar.bunlar bebekte bir sorun yaratmadığı hamile kadınlarda yapılan kontrollü deneylerle kanıtlanmış ilaçlardır.