Cananp Merhaba anneler, 17 haftalık hamileyim farenjit olmuşum antibiyotik(AUGMENTIN) ilaç verdi ama ben kullanmaya çekiniyorum.Siz gebeliginizde kullandınız mı ? Boğazım çok kötü
Derin_Demir Cananp kadın doğum doktorun mu verdi canım. Bende geçen hafta dişim apse yaptığı için kullandım. 28 haftadayım şuan. Zaten sakıncalı olsa yazmıyorlar korkma
Nvn00 Cananp Bende iki kere kullandım ilki 8. Haftamdaydi ikincisi 17. Haftamda kullanmıştım bi sorun olmadi hamilelerin kullandığı antibiyotik için rahat olsun
Suveydaa Cananp canım kar zarar oranı yapıldığında enfeksiyon daha çok zararlı olduğu için şuan size antibiyotik kullanılmasını öneriyor doktorlar, geçmiş olsun bi an önce iyileşirsin umarım.
gmzmg Cananp augmentin b sınıfı bir ilaç. Hamilelikte gerektiğinde kullanımı sorun yapmıyor. A sınıfı ilaç yok zaten hamilelikte :) bir de penisilin içeriyor zaten, bu durumda en güvenlisi. Hafta, çoktan organ oluşumu tamamlanmış. Yine de içiniz rahat olsun derseniz doktorunuza sorun. ben 11. Haftada bir soğuk algınlığı geçirdiğimde kbb augmentin yazmıştı. Ama beni takip eden başka bir uzman doktor ilacı kullanmama gerek olmadığını, dinlenip iyi beslenerek rahatsızlığımın 2-3 güne geçeceğini, zaten düzelmeye başladığımı söylemişti muayene ettikten sonra. KBB’ci crp değerim 12 diye 7 gün kullanacağım augmentin yazmıştı. Ama diğer uzman doktorun dediği oldu. 2-3 güne tamamen düzeldim ve crp de çoktan 2 seviyesine inmişti. Normalde de antibiyotik kullanan biri değilim, en son 15 sene olmuştur. İlaçsız çabuk iyileştim ki benim hastalığım virutikti, bakteriyel değildi. Antibiyotiği de kbb’ci virüs nedeniyle oluşabilecek enfeksiyonlar için yazmıştı. Gerek kalmadı :)
Nesliyy Kullandım ben. Hatta sürekli bagdemciklerim sisiyordu. 3 kutuya yakin kullandim. Bi sorun yaşamadım cok şükür.🖒
Cananp Derin_Demir Kbb doktoru verdi canım, birşey olmaz dedi ama ben yine de bebek için tedirgin oldum
Derin_Demir Cananp anladım canım ben kadın doğum doktoruma yazdırdım. İçin rahat etsin istiyorsan doktoruna bi danış istersen ama dediğim gibi ben kullandım bi zararı olmadı. Ama doktorumun dediği 31 hafta itibariyle bana danışmadan ağrı kesici bile almayacaksın.
Cananp gmzmg bugün 4. Günüm evde yaptığım hiç bir şey çözüm olmadı malesef doktora gitmek zorunda kaldım o da bu antibiyotiği uygun gördü.Sadece 2 kullanmayı düşünüyorum bakalım işe yarayacak mı
gmzmg Cananp yalnız 2 gün kullanamazsınız. Doktor en az 5 gün için kullanın der. Aksi halde daha kötü olur durum. Antibiyotik ağrı kesici vb gibi çok kısa süre kullanılacak bir şey değil. Bakteriler direnç geliştirebiliyor çünkü öyle.
Clementine Cananp bir de benim tavsiyem doktor hangi dozu ne kadar süreyle uygun görüyorsa ona göre kullan antibiyotiği. Bebeğini düşündüğünü biliyorum ama kafana göre iyileştim diyip yarım bırakma sakın. Beni özellikle o konuda uyarmışlardı. Vücudundaki virüs veya bakteri yarım kalan antibiyotikle ölmeyip ona karşı bağışıklık geliştiriyor ve bir sonrakine daha ağır bir ilaç ile ancak tedavi olabiliyorsun diye...
Cananp Cananp öyle haklısınız ama karaciger degerlerim hamile kaldığımdan beri yüksek ve bu da kolestaz riski oluşturuyor bundan dolayı kısa süreliğine kullanmam gerekiyor😞
Eliffffffffff Cananp 2 kere kullanırsan bir işe yaramaz zaten canım bitirmen lazım yoksa gene başa sararsın bende kullandım bir sıkıntı olmuyor bir hafta uğraştım geçsin diye geçmeyince mecbur kullanıyorsun
[silindi] Maalesef bende kullandım. Kullanmak istemedim ama enfeksiyon daha kötüymüş. Hemde henüz 6 haftalık tı düşündükçe hala sinirleniyorum ama npm. Allaha emanet arrk yavrularımız.
Cananp [silindi] aynen Allaha emanet artık...bende çok üzülüyorum kullandığım için ama eger kullanmazsan zatürre olursun dedi o da daha kötü olur senin icin dedi bende mecbur kaldım 😞
Kbracnkymz Cananp ben kullandım canım. Sakıncası yokmuş doktorum da öyle demişti. Bir ay falan oldu kullanalı şuan 34. Haftadayım bir sorun yok
Clementine Augmentin en hafif zararsız antibiyotiklerden. Özellikle hamilelere yazıyorlar. Ben de 8.haftamda ateş ve enfeksiyon için kullanmıştım. Senin haftan çok daha zararsız gönül rahatlığıyla kullan