Nurmur Nefes darligi, cati agrisi, yururken aşağıya baskı heran gelecekmis gibi, gece uyuyamamalar ve hazirliklari tamamlamakla geciyor. 😊 Heycanda dorukta tabi.
Kubra2503 Minikmucizeee sağlıkla al kucağına inşallah 🙏 moralini bozma doktor takibinde olduğun sürece hiç bir şey olmaz
Piraye 34+3 olduk geceleri uykusuzluk çatı ağrısı bel ağrısı ve su son günler de şişlik hissediyorum günleri sayarak geçiyor 😊 son 39
2020_Annecik 35 haftalık olduk bugün,yürürken aşağıya doğru bir baskı oluyor ,ara ara kasılmalar sürekli wc çıkma isteği oluyor .Sezeryan olacağım için son 3 haftam kaldı.İkinci doğumum olsada Doğum korkusu sarmadı desem yalan olur 😏
Poncikveannesi 2020_Annecik bende 35+2 bende sezeryan olucam düşünmek istemiyorum o korkuyu o an yaşarım biter diyr ama habire aklıma gelip gelip duruyo bi yandan da zorlanıyorum artık diyorum derya ol da kurtul al kucağına Allah hepimize sağ salim girip çıkmak nasip etsin karmaşık duygular
Nslhn2019 34+6 haftalığım bebeğim 2500 kilo 50 cm boy çatı ağrım vajina içi sanki yırtılıyor gibi bebeğim benim hep aşağıda :( kafası tam aramda doktorum 23.03.2020 de alırız dedi bakalım sezeryanla bende korkuyorum ama artık gelsinde diyorum normalde 36 gün kaldı gözüküyor 20 gün çıkarsam 16 gün önce alınmış oluyor birşey olmaz dimi :)
Btldndar Minikmucizeee canım korkma kaçıncı haftandasın yani sezeryanla bebeği alıp yaşatabilir doktorunuz böyle bişey söylemedimi
Minikmucizeee Btldndar suan 35+1dogumhanede bekledim nts bagli bi sekilde 4 saat boyunca sanci falan cikmadi servise aldilar bana hic böyle diyen olmadı ankara etlik zubeyde kadin dogum hastnesiydi ama simdi ankara sehir hastanesine gtcem pazartesi bakalim ne diyecekler
msrcmm 35+6 bugün. 2 hafta önce doğum pozisyonunda değil demişti doktor. Pazartesi kontrole gideceğim. Umarım dönmüştür.