mervella 6-mucizem heyecan dorukta geçiyor desem 💖 hamile olduğumu öğrendiğimde 3-4 aya kadar bir doğum korkusu almış başını gitmişti şimdi o günleri düşündükçe korktuğum için gülümsüyorum sadece 🥰😊
Sumeyye_g 6-mucizem gün saymaktan başka bişey yapamıyorum gece uykuları kaçtı tuvalette yatıp kalkcam artık o derece
Minikmucizeee Cok zor geciyor bebegimin suyu azalmış ve beni bebek ölebilir karnında diye korkuttular dua etmekten baska carem yok
6-mucizem Minikmucizeee Allah korusun su azalması çoğu gebelikte görülebiliyor diye okumuştum. İyi düşün iyi olsun. inşallah sağlıcakla kucağına alırsın.
Btldndar Minikmucizeee canım korkma kaçıncı haftandasın yani sezeryanla bebeği alıp yaşatabilir doktorunuz böyle bişey söylemedimi
Sesem Ödemli şiş ve ağır geçiyor hakikatten hamilelik çok kutsal bir durum ama sadece göbeği çıkanlarada özenmiyor değilim.
ismer19 Artık zorluyor insani bu hamilelik doğursam da kurtulsam diye düşünüyorum bebeği çok aşağıda hissediyorum sizde de öyle mi ??
6-mucizem mervella Doğum korkusu değilde ilk zamanlar konuya uzak olunduğundan merak, ne nasıl olacak düşüncesi geriyordu benide ruh halim baya değişkendi. Ama şimdi kucağıma alacağım günü iple çekiyorum. 🥰🌸
Cemre20 Ne yesem midem bulanıyor mu yanıyor mu anlayamıyorum afedersiniz sürekli ağzıma midemden acı bi su geliyor size de oluyor mu yeni başladı 😔
Kubra2503 Minikmucizeee sağlıkla al kucağına inşallah 🙏 moralini bozma doktor takibinde olduğun sürece hiç bir şey olmaz
Malikefe3461 Benim 35+2 ve gercekten aci su gelmeler ve ne yesem mide yanmasi cok rahatsiz edici artik gercekten dogursam diyorum 🤦♀️🤦♀️