Sugar63 Kızlar slm 32+2 deyiz bebeğiniz kaç kg? Biliyorum herkese göre değişir ama normalde Ne kadar olmalı? Sizde durumlar nasıl?
Merve_kucuk Sugar63 Ben henüz 30+5 günlüğüm ama sizin haftanıza göre en azı 1621 gram, normali 1953 gram, en çoğu ise 2285 gram yazıyor nette :)
Aliss_36 Sugar63 geçen hafta gittiğimde 2080 kg demişti bugün ise 1950 gr dedi ulteason yanlış ölçmüş yada geniş alındığından kilosu yanlış çıkmış olabilir dedi. 32+0 ız bugün. Ne yapsam kilo almıyo muz yoğurt süt nesquikli süt herşeyi tüketiyorum ama bebek kilo almıyo bense 20 kg aldım dr um fazla dedi yürüyüş yap dedi beni gören kilo almamışsın diyo valla 20 kg neremde bende anlamadım 🤷♀️
Fasulyetanesi Aliss_36 o görüp de kilo almışsın yürüyüş yap diyenlere çok sinir oluyorum sana ne ki hamile olan benim sonrasında verecek olan benim birinin aldığı kilo herkesi geriyo. Gerçi size almamışsın diyorlarmış yanlış okumuşum.
Aysegulk 32+0da kontrolümüz vardı 2128 gr olmuş 43 cm 🥰 biraz iri bir bebek olduğunu söyledi normalde ortalama 1700-1800 gr oluyolarmış o haftada
Gnl123 Sugar63 Kilomumu soruyorsun canim?52 yle hamile kaldım şu anda 65 kiloyum,13 kg almisim,buna bebek, bebegin suyu,plasenta,ve ödem dahil.Kendimi böyle teselli ediyorum en azindan😄Bebeğim erkek🤗💙
elifnurdeniz Sugar63 benim 32+2de 2200 dü canım. her bebek farklıdır ama doktorun sağlıklı diyorsa çokda takılma kilosuna
Vega Benim 32 +0 da 2300 düzere. Doktorum fazla önde olduğunu söyledi glisemik indeksi yüksek gıdaları yasakladı. 3 hafta dikkat edince çok şükür toparladı. Şu an 35+6yiz.kilosu 1 hafta önde
2cocukluhayatadogru Sugar63 bugün 32+1 de kontrolüm vardı, 2200 gr. 43 cm olarak ölçtü doktorumuz, bebeğim kız💖
2cocukluhayatadogru Fasulyetanesi 2 haftada 1 kg mı almış 😳😳😳 ben şok 😱 ne oldu o iki haftada canım çok merak ettim ekstra birşey mi denedin 😅