miine Elif578 yok canım.vermedi çok.sukur ki açılma birşey yok ama bebek çok asagida başı özellikle, bnde diyorum neden 1 2 haftadir baskı hissediyorum çok idrara çıkıyorum sebebi oymuş sabahları özellikle kalkıyorum afedersin vajinamda ağırlık , ben erken doğmuşum 2 ablamda erken doğum yaptı onla ilgisi var mı bilemedim ama inşallah zamanında doğar hayirlisi ile saglicakla alırım kucagima💕 sende dikkat et erken doğumlar fazlalasti çok okuyorum burda Rabbim korusun bizleri 💕
Elif578 miine ailede varsa erken doğum sendede olabilir canım evet dikkat edelim 37 38 haftalarda doğursak yeter 😊 doktorda bana 10 nisandan itibaren hazırlıklı olalım demişti 40 haftaya kadar beklemekte istemiyorum 🙂
bsr2 Pares benimde 39 kaldı boyu kilosu ne kadar benimkinede zayıf dedi doktor ama muhtemelen yapı olarak zayıf bir bebek olacak dedi çünkü bir süredir kontrol altında tutuyor kilosu zayıf diye
Kbracnkymz 33+6 benim de. Her şey hazır sadece bavula yerleştirmek kaldı. Ben ise iyice ağırlaştım geceleri dönemiyorum uyuyamıyorum. Eklem yerlerim ağrıyor hafif hafifte ödem olmaya başladı.Endişe korku telaş heyecan hepsi bir arada bakalım bekliyoruz
ozleem61 Kizlar cantanizi hazirladinizmi neler aldiniz neler koydunuz benimde son 35 hazirlicam cantami fikir olsun 🙂
GulbaharH ayseakcura buna katılıyorum.her sabah bı kupa süte bir muz bir çay k bal blendra çekiyorum kahvaltıda iciyorum.bebeginin gelisimi bir hafta önden gidiyor dedi doktor.ve ara öğunlerinde mutlaka meyve yiyorum 🤗🤗
Tylmzzz Pares sağlıklı olsun yeter cok çabuk kilomalıyorkar doğunca merak etmeyin.ama burda yazılanlar doğru muz,süt,ceviz pekmez cok güzel kilo aldırıyor bir deneyin derim
Zuleyhaaslan ayseakcura bizde 34+4 olduk 🤩 daha bebeğimin kıyafetlerini bile yıkamadım bu hafta onları tamamlayıp çantamızı hazırlıcam Eve gelince üstten yapıyorum hep ama eşime deidm bana yardım et dip köşe bi girelim sağolsun yardım edecek ama camlara flan hiç dokunmicam bir sürü cam var çok da pis değil öyle işte hazırlıklar heyecanlar devam 🥰
Esra_cglr Son 40 benimde.benim çogu islerim duruyor valla umarım erken gelmez baya hazirliksizim.hastane cantasi hazirlamadım daha bebisin kiyafetlerini tamamlamadim haftaya hepsini halledicem insallah.temizligide 1 2 haftaya yaptiricam.doguma kadar islerimi anca bitiririm sanirim biraz gec kaldık gibi sanki🤭yarinda kontrolumuz var bakalim ne durumda prensesim.🤰
Zuleyha85 Bizde 32+6 Olduk 50 günümüz kaldı...hersey hazır ama bu hafta başlayan yürütmeyen adım attırmayan bi bel ağrısı başladı evin içinde bile dolanamıyorum çok canım yanıyor ne yapıcam bilmiyorum... masaj sıcak uygulama yapmayın erken doğum olur diyorlar şaştım kaldım 🙈
miine Elif578 Aynen canım o haftalarda doğursak iyi 💕 ilk nts ye 16 martta giricem senin ne zaman gireceğin belli mi 😊
Seyda17 ayseakcura 33+1 iz bugün bebeğin makat geliş olduğunu öğrendim acaba döner mi kızlar sezeryandan çok korkuyorum
miine Elif578 ayy.ne güzel yine beraber gidiyoruz hastaneye 😍😍 bebisin kilosu kaç en son ne zaman gittin
MFA Merhaba ilk defa yazıyorum benimde bebeğime zayıf dedi ne önerirsiniz güzel annele canım çok sıkın kafama çok taktım lütfen öneride bulunu bebeğe en çok neler kilo aldırır
miine MFA muz , süt, ceviz , kasar peyniri , pekmez ama şekeriniz varsa az tuketin pekmezi suanlik aklıma gelen bunlar canım ❣ kaç haftaliksin bebeğin kac kilo canim
Dygbrk MFA daha önce okumuştum bende muz kaşar peyniri pekmez hergün tükettim 34 haftalık gebeyim maş kilosu 2 hafta önde gidiyor dedi doktor 🙏🙏
Gamze12 MFA "*hurma *"muz sut tereyağ fındık ceviz pekmez ben bunların çok faydasını gördüm canım bebişe iyi kilo alıdiriyor