ayseakcura Son 59 gün 🌸 31+4 üz doğuma yaklaştık bişi kalmadı, neler yapıyorsunuz 😊😊 ben temizliğe başladım dün mutfak bugün salonumu bitirdim bi kaç gün dinlenip yatak odasına girişeceğim 🤷♀️
SedaveSusam ayseakcura 33+0 çok heycanlıyım🙈 son 49 gün temizliği mart sonunda yapıcaz biz şimdi yaparsam geri kirlenecek hem mart sonunda kızımın odasıda tamamlanacak
Gizem3410 ayseakcura 33+6 haftalığız son 43 herseyımız hazır hastane çantası ve lohusa takımım eksık heycan dorukta suan hersey normal gidiyor 💕
Z123 Yesim siz maşallah yolun sonuna gelmişsiniz çoktan rabbim kucağınıza almayı nasip etsin benim sezeryanda olcağı için erken alcaklar ben şuan 31+4 deyim kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip çantasını hazırlamayı düşünüyorum siz hastane çantanızda neler koydunuz yazabilir misiniz
Pares Benimde son 39 doktor kontrolümde bebeğimin küçük olduğunu öğrendim kilo Alıyo ama yeterli değilmiş çok üzgünüm elim bişeye varmıyo hiç bişry hazırlamadım moral bozukluğundan 😔
ayseakcura Pares allahım yardımcın olsun ama öyle düşünme bebeğin için yemeye devam et , bi kase süte 1 tane muz ez ye her gün bak nasıl kilo alıyor bebiş ❤️ Hem süt hem muz yemiş oluyorsun çok işe yaradı bende
bsr2 Pares benimde 39 kaldı boyu kilosu ne kadar benimkinede zayıf dedi doktor ama muhtemelen yapı olarak zayıf bir bebek olacak dedi çünkü bir süredir kontrol altında tutuyor kilosu zayıf diye
Tylmzzz Pares sağlıklı olsun yeter cok çabuk kilomalıyorkar doğunca merak etmeyin.ama burda yazılanlar doğru muz,süt,ceviz pekmez cok güzel kilo aldırıyor bir deneyin derim
Ayse_ahmet2804 Pares uzulme cnm benim bebegin kilo almasi icin kuru yemis meyveyi kuru baklagilleride cokca tuket
Ayse_ahmet2804 Z123 fazla bi sey koymana gerek yok canm 2 ser takim koysan yeterli zaten fazla kalmassin sanirsam
Elif578 ayseakcura bizde 32+2 olduk bugun başlamak istiyorum temizliğe ama çok üşeniyorum 😀 içimden bişey yapmak gelmiyor
ayseakcura Elif578 bende öyleyim ama birden kendimi gaza getiriyorum ya doğurursam evime gelen olursa diye 😂😂
GulbaharH ayseakcura buna katılıyorum.her sabah bı kupa süte bir muz bir çay k bal blendra çekiyorum kahvaltıda iciyorum.bebeginin gelisimi bir hafta önden gidiyor dedi doktor.ve ara öğunlerinde mutlaka meyve yiyorum 🤗🤗
Gamze12 ayseakcura son 39 gün 34+3 çok şükür kanamalar sancılar erken doğum riski bu güne kadar gelebildik hamileligim benim için korkularla geçmesine rağmen cok guzel gecti 🤗 alisverisimi felan hep kendim halletim dün de bebisimin kıyafetlerini yıkayıp ütüledim bu gün de odasını temizleyeceğim mutfak dolaplarının içinide silip temizledim gerisi kolay bu ayın 22 sınavım var ona çalışmalıyım ee birde 2 bucuk yasinda oglusum var onada vakit ayirmaliyim ondan sonrada halıları yikatip son olarak her yeri dip bucak temizlicem inşallah biraz uzun oldu ksrabakmayin rabbim hayırlısıyla evlatlarımızı kucagimiza almayı nasip etsin amin😘🤗❤
miine Son 54 😊 gittikçe zaman azalıyor heyecan artıyor 🥰🥰🤰👧 az eksiklerimiz kaldı bu ay tamamlicaz nasipse 😊 şubatta ev tasidik bütün temizlik dip köşe boya yapıldı , nisanin basinda üstünden geçerim tekrar
Elif578 miine iyi gidiyo şuan canım arada bel ağrısı oluyo okdr bide bebek aşağıya doğru baskı yapıyo 34 hafta olunca gidicem artık nst başlıcakmışız senin nasıl ? 😊😊
miine Elif578 bende yeni doktordan geldim biraz moralim bozuk bebek çok asagidaymis erken doğum olabilirmis 20 gün dikkat edicekmisim😔
Buusercik Benim de son 41 gün ❤️ bütün evi temizledim Allah razı olsun bazı deterjanlaraa alerjimvar diye eşim çok yardımcı oldu sadece oğlumun kıyafetleri kaldı yıkanıp utulenecek onun dışında herşey hazır ☺️☺️