1145 Ozge_g biz son adet gününe göre hesaplıyoruz doktorlarda ulturosanla görmeden ole tahmin yapiyolar ama ulturosonla gercek haftası cikiyo
ecemtmr Elifaydogan06 selam canım ben gecen hafta salı günü 5+2 iken gördüm bu haftasonuda bebek ve kalp atışı için gidececeğiz 6+6 olacağız nasipse :) inşallah sende göreceksin.
Elifaydogan06 ecemtmr keseninizi gördüğünüz de betanız kaçtı arkadaşın biri 10 bin olmazsa görünmez yazmış ona da doktor söylemiş ama ben 1000-3000 arası diye biliyorum 10 binlerde kalp atışlarını duyarız değil mi
ecemtmr Ozge_g kuzum geç döllenme olmustur. son adet tarıhıne göre o nedenle uyumsuz oluyor doktorun sana her gittiğinde haftanı söyler ultrasona göre uyumunu söyler.
yildiz060 Elifaydogan06 bende o sıralar gittim gözüktü kese dinletme yoktu ama gösterdi doktor bak canlanmış diye nöle pıt pıt bişiler atıyordu çok güzel bi duygu benimde ilk bebeğim 😊
1145 Elifaydogan06 şuanki doktorum iyi gibi bakalım oda olmazda başka bi doktor daha var ona gidicem gerci sıraladigim cok doktor var ama bakalımm artık
Ruzgarperisi Elifaydogan06 evet canım. bizim ufaklikta herşey yolunda çok şükür.buyumesi filan güzel dedi doktorum.kalp atışını da duyarım inşallah.))🙏☺️
derinsvy Elifaydogan06 evet ya bir yandan korkuyorum olumsuz bisey duycam diye bir yandan çok meraklıyım ama diyorum kötü bisey olsa ağrı falan biseyle belli eder hayırlısı artık
Kar_tanesi Merhaba bende bugun tam 5 haftalik oldum. Doktorum bugun hcg takipi ve birsuru baska testler icin kan aldirtti, sonuclari ogleneden sonra alicam. O sonuca gorede ilk kontrol icin nezamana randevu vercek doktor cok heycanliyim
Elifaydogan06 derinsvy ben zaten ağrı çekiyorum canım 1 haftadır ama kan lekelenme olmadığı için korkmuyorum zaten ilk haftalarda böyle ağrılar oluyormuş bebek tutunmaya çalışıyor sende ağrı falan hiç bişi yok mu oda bence sıkıntı
Gzde_96 Elifaydogan06 derinsvy Elifaydogan06 4+3 deyim henüz ama benimde kasıklarımda gün içerisinde ağrı oluyor hep bende bir sorun var diye korkmuştum rahatladım 😊