Elifaydogan06 ben adetime 2 gün kala test yaptim sonra kan testi falan ozaman ögrendim belim agriyodu biraz hasta olucam sandim 2 gun kahve rengi seklinde ilk kan gibi geldi sonra leke leke geldi doktorum progestan verdi onu kullaninca geçti suan cok sukur benim agrim yoktu ama ben çok araştırdım hamileliğin ilk zamanlarında oluyomuş herkesin bünyesi çok farklı ki bide benim beklediğim bi hamilelik degildi süpriz oldu 😊 siz hangi hastaneye gidiyosunuz