Ufak bir anı anlatayım ... bi gün bi avm dışında sigara satan bir yer arıyorum deli gibi , market falan yok açık alan ... artık nasıl gözüm dönmüşse 30 metre ileride bi stand gözüme ilişti , üstünede hiç bakmadım ne yazıyor diye , bide stand ta insanlar dizilmiş bekliyorlar ... biraz geride durarak stand taki beye , afedersiniz burada nereden sigara alabilirim diye sordum , o an sıradiler stand taki görevli herkes bana şok 😳 bakış attı , bende anlamadım ve insanlar gülmeye başladııı ... meyer belediyenin sigara bıraktırma standına sormuşum😂😂😂 özür dileyerek ve kahkahayı basarak uzaklaştım😂