Benim sigara kullanimim keyfiydi yani o sigarayi keyif alarak icmeyeceksem yakmazdim. Hamile olduğumu ogrendikten sonra bıraktım. Çünkü ufak bi bebek sigara icilen bir ortamda bulununca onu oradan uzaklastirabiliyoruz ama kendi içimdeki bebegimi nereye uzaklastiracaktim. O düşünce bile tereddütsüz birakmama sebep oldu