Nurak Benimki sezaryen 3. Çocuğum olacak inşallah doğumdan önce tedavi edilmeli anne karnında da enfeksiyonun bebeğe geçme riski ve erkendoğum riski oluşturduğunu söylüyor doktorlar benm doktorum doğumdan hemen sonra da serumla antibiyotik veriyor o şekilde toparlıyoruz işte