Kızlar herkese günaydın. 27+3 deyim. İki üç gündür hafif vajinal kaşıntım var. Bazen oluyor bazen olmuyor öyle çok rahatsız edici boyutta değil olduğu zamanda. Ama bazen vajinamda acı ve sızlama hissediyorum. Acaba mantar mı oldum ya da enfeksiyon mu anlamadım. Bugün doktor kontrolüm var soracağım ama sizce alttan muayene eder mi? Korkuyorum da biraz.