Bsra_aksoy 30+3teyim bende. Ve hala o kadar eksiğim var ki.. neler alma gerekli bilemiyorum ve panikliyorum. Kiyafet konusunda nasil alinmali nasil giydirilmeli. Mayista doğacak ankarada yaşıyorum 1 yıldır. Ben surekli üşüyen bir insanım cocugu nasol giydiricem hic bi fikrim yok.. siz nasil aldınız tulumlari kıyafeti? Uzun kol kisa kol?