Bugün 30 haftalık çok şükür. Tabi beni korku sarmaya başladı. Sizde durumlar nasıl bebişler nasıl 😍 hazırlıklar devam mı ? Biz sadece kıyafetlerini aldık yıkadım ama ütülemedim sizce artık ütüleyip hastane çantamızı hazırlamalı mıyım çok heyecanlıyım 🥰🥰😍