Songsong Benim eşim de aynı. Oto yıkama , jant - lastik ,oto alim - satım işimiz ama biktimmm bazen sü telefon kendi kendine patlasa diyorum ( Sanki gidip yenisini alamayacak gibi 😆) Bi araba almak isteyen arar ,bi lastiğe ararlar . Çevremiz eşimin işkolik olduğunu bildiği için bir yere gidince hiç sıkılmıyorum zaten kendisi ara sıra bi dahil olur ekran açıkta beklerken😄😄 ama eve misafir gelince rahatsız oluyorum ev sahibi gibi köy şu telefonu diyorum kızıyorum bi 15 dk maximum ama yapacak bişey yok canım dedim ya çevremizde alıştı . ☺☺