Hiç kafana takma derim, o telefonu eline alınca bende alıyorum. TV bakıyor bende bakıyorum. Sonra gidip uyuyoruz, kalkıyor yatakda telefon aynısını bende yapıyorum😂. Sonra yemek yeyib çıkıyor. Bazen kendisine diyorum ki, bak günlerimiz böyle boş boş geçiyor, ama dışarı çıktığmızda bakmıyor ama bir yerde oturalım hemen telefona bakıyor. Çok dedim boş yere tartışıyoruz o yüzden bende boş verdim, aynısını yapıyorum