Bende normal dogumdan korkuyrm bıraz. Illa normal olsun dıye zorlanmak hıc ıstemem. Insallah bebek sancıyla kendı gelır ama sunı sancı verılıyo bebek gelmezse sezeryana gecılıyo falan ıkısını yasamaktan korkuyrm. Insallah hayırlı vakıtlı kolay bı dogum yasarız. Bebekler saglıkla dunyaya gelır 🙏