Son 24🙈ya ben dogumdan korkmaya basladim şu an normal görünüyor doktorum cati muayenesinde gayet uygun catin rahat dogurursun dedi ama doğum yaklaştıkça bazen diyorum yaparim ya sonra 5 dk.geciyor düşününce dehşete düşer gibi oluyorum nasi yapicam nasi dayanirim diyorum🥺 böyle hisseden var mi ya