Zeynep15-87 Rbidrmz heyecan nasıl beynimde ayın 16 da olcak ona sezeryan aklıma geldıkce uykularım kaçıyor heyecanlanıyorum😊
Sumeyra_21 Cengizenhar2020 ay benim de tam 32 nasıl sizde durumlar benim ara ara adet sancisi gibi sanci geliyor geceleri geçiyor sonra bide alt tarafta ağrı olmaya başladı sanki baskı var gibu
Zeynep15-87 Sumeyra_21 evet canım bunlar normal beynimde oyleydı korktum doktoruma sordum bebek kendını doğuma hazırlıyormus normal dedı
Ay-se-tufnk Zeynep15-87 benim kararim canim. Cunku benim cesaretim yok normal doğuma saglik personeliyim iki dogumuda gordum o aciyi cekemem cunku panik atak var bende ne bebege ne kendime zarar veremem doktorumda onayladi hastanin psikolojisi daha onemlo dedi