Uykuclimon ben 31. Haftamda hala bulantı kusma yaşadığım için gaviscon ya da rennie içemiyorum çünkü çok tiksiniyorum. Ama bir çay bardağına 1 çay kaşığı karbonatla yaptığım karışımı içince uyuyabiliyorum. İçtiğin anda yanma bıçak gibi kesiliyor ama etkisi yarım saat anca sürdüğü için yatarken yapıyorum uykuya dalabileyim diye. Günde en fazla 3 kere yapabilirsin dedi doktorum.