Semiha89 mihraduru https://imgyukle.com/i/n8z8XU ufaktan bugun hazırlık yaptım kızlar. Kitaplığımı boşaltıp bebeğime dolap yaptım. Ufak tefek aldıgım şeyleri koydum.
Didialp Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin öncelikle☺️Nasıl geçiyor? Hissetmeye başladınız mı? Bende ufak ufak başladı☺️
Betusella Didialp öyle bir vuruyor ki videoya Bile cekiyorum keşke koyabilsem buraya😂 2 haftadır cok net hissediliyor ondan önce ben hissediyordum ama 2 haftadır dışardan biri bile hissedip görebiliyor 😊 cok değişik ve güzel ❣️
Reynizz Evet bende çok nadir ama hissetmeye başladım maşallah sadece vajina bölgemde sanki çekilme oluyormuş gibi ağrılar oluyor çok ayakta durduğumda birde midede yanma malesef regenesis gyno ferro sanık birde d vitamini kullanıyorum sizler bu ay başka vitamin kullanıyormusunuz😊
Didialp Betusella ay çok güzel darısı bize:) maşallah kuzucuğa:) doktor hıçkırır onu hissedersin dedi cidden de öyle oluyor sanırım,sadece bi kez eşimle dokunurken pıt die attı daha da yok,nese az kaldı bizede kendini belli etcek küçük bey😀
Betusella Didialp valla hıckırıyorlar mııı napıyorlar bilmiyorum ama gece Kuduruyo bildiğin canım 🙄😂 Bende ilk başlarda cok hafif hissediyordum hani böyle bi yerin seğirir ya öyle. Ama kısa sürede o hafif vuruslar baya sertleşiyor 🙄 şimdi bildiğin göbeğim yükseliyor derim atıyor böyle vurunca 😂 ne tuhaf şeyler dime mucize vallahi..
eliffgullu67 Didialp bende 22+6 2 haftadır çok hareketli ve gerçekten can acıtıyo. 2 gün önce bi tekme attı o tekmeden sonra ağrı kaldı tekmeler çoğaldığı için artık can yakıyo. ☺️😍 olsun .. Rabbim herkese bu sevinci nasip etsin.. herşeye değer 🌹
gamzenur12 Semiha89 canım 23 haftadasın kaç gram bebişin benım ki 500 gram 23 haftaya bugun girdım normal mı kılosu doktor dedi zayıf
Didialp Betusella ay ne güzel😍cok güzel ya,maşallah kuzulara tam pıtırcıklar,benim ki koala gibi şuan sesi çıkmıyo pek😀😅
Asl_93 mihraduru biz de bu gün 20 olduk Çok şükür 🙏🏼😍 15. Haftadan beri kıpırtılarını hissediyorum ☺️ Ama bu hafta bi gün hissettiyssem bi gün hissetmedim 🤷🏻♀️ Doktora gittim pozisyonundan olduğunu söyledi 😌 ama hala çok çok net değil hareketler sadece ben hissediyorum. Acaba dışarıdan ne zaman hissedilecek heyecan ile bekliyorum 🙈🥰
__meczup__ Bu gece 00.00 dan sonra 140. Gün 140 gün kaldı yazacak uygulamada öyle heyecanlıyım ki❣️ bir o kadar da endişeli Rabbim hayırlı uzun ömürler versin yavrularımıza. Çok cılız hareketler hissedemiyorum gliba kız olduğu için narin ve küçük 😂