Ysssm bende gebelik şekeri çıktı, dikkat etmek zorundayım, her aya 1 kilo diyor Doktor yani fazla buluyor, toplam 9 kiloyla doğurmamı istiyordu. Ama ben okuduğum kitaplarda gayet normal gittiğimi düşünüyorum.28. Haftaya göre 8-11 arası normal yazıyor mesela. Doktorum fazla mı takıyor anlamadım 🙄