Hamileliğe karar verdikten sonra hemen bebek sahibi olunmuyo zaten kaç ay deniyor herkes bunun stresini at öncelikle kafandan. Sen bu süreçte iyi beslenmeye çalış herşeyden önce paketli yiyecekler asitli içeceklere falan tüketmemen lazım.G-besin diye ürün var onu araştır faydalı besinlerin olduğu bi yiyecek hergün bi öğün yiyosun çok faydasını gören var. Sende dene bebeğin içinde sağlıklı bi hamilelik için önemli güzel beslenmek inşallah sana da faydası olur canım :)