2 yıllik evliyiz 3 aydir bebek düsunyoruz ama olmadi. Dün regl oldum.. her ay bu stresle yasamak cok zor.. doktora da gittim bi sıkıntı yok dedi. Esimin görunmesi gerekiyo sanirim. Onunlada bu ay cok sıkıntılar yaşadık. İs gorüsmesne gittim. Bir sure sanirim cocuk mevzusuna ara verecem.. kendnimi cok kötü hissedyrm ama icinde bulundugun durumda seni cok istedgin seyden uzaklastiriyor. Belki yalniş yapiyorum ama kalbim cok kırık gurbetteyim kimsem yok yanimda.. ise baslarsam belki biraz kafam dagılır diye dusunyrm