Muciiizeemm 15 gun adet gecikti mı yoksa çatlatma ignesi nın 15. Gunü mü hatırlıyor musun baska bır post açmıştn idrar testini paylaşmıstın aynı benim testım bu teste ümit baglama üzülüp yıkılırsın 12 sene benim olmadı en son tüp le oldu o kadar iyi anlıyorum ki seni insallah en kısa surede senın de bir evladın olur