Muciiizeemm bak ben bu kan testini verdim negatif çıktı o kadar üzüldüm ki gecikme de var niye bebek yok diye çok üzülmüştüm bi arkadaşımla konuşuyordum o arada bana dedi namazlarında dua et bende dedim artık namaz kılmıyorum ara sıra bana çok kızdı niye kılmıyon sen beni namaza başlattın sen kılmıyon Allah sana tabi ki vermez sen bi Allah’ın isteklerini yerine getir bak nasıl verir dedi bende hemen kalktım abdest aldım namaz kıldım hiç bi vaktimi aksatmadım düzenli kılıyordum aradan 5 gün geçti gittim kan verdim pozitif ve baktım ki Rabbim rahmetinden sual olunmaz