elmmmm9 canım sen hamilesin komşuların arkadaşların seni kırmaz çekinme söyle iste sevaptır sen iste sana vermeyen utansın, evlerine oturmaya git akrabaların yanında değil mi? ayrıca hiç üzülme bir şey olmaz ben ilk 3 ay sadece peynir ekmek yedim.. bir arkadaş belediye yardımı demiş çok mantıklı git başvur rabbim sana ve bebişine sağlık sıhbat versin🙏