Semaalkan Kızlar şuanda hamileyim ama meme ucum yok arkadaşlarımda görüyorum çocuk emzirenlerde uçları nohut büyüklüğünde çok özeniyorum benim niye yok diye doğurduktan sonra nasıl emricem diye düşünüyorum ya emmezse benim gibi olan var mı?
Semaalkan Selimem göğüs pompası diyorlar da benim teyzeminde yok ucu o denemiş pompayla ama çıkmamış çocuk emememiş bende korkuyorum benimde aynısı olursa diye
minikmelegim_ Enjektörle cikiyo bide uç değil önemli olan, doğru emzirmek gerekiyor. https://www.instagram.com/p/B81rlk6n6iH/?igshid=tez0ke9jplrp önce bebegin agzina memenizi biraz değdirin zaten meme ucu amniyon sıvısı kokar. Bebek hemen agzini acar actiginda da bu sekilde vermeniz gerek :)
Semaalkan minikmelegim_ bu kadının gene ucu var benimki dümdüz töbe yarabbi enjektöre de bakcam şimdi nasıl oluyor
NurseB Semaalkan canım yazarak net anlaşılır olmayabilir foto da beceremedim yüklemeyi. Google a enjektörle meme ucu çıkarma yazarsan anlarsın naısl olduğunu fotolardan
_elsm_ Semaalkan Benimde sol meme ucu yok içe gömülü ama şuan göğüs ucu çıkarıcı kullanamıyorum doğumu tetikliyormuş doktor avent Niplette önerdi ama biraz tuzlu 😂 enjektöre benziyor zaten en iyisi enjektörle denemek siz kaç haftalıksınız
Papatyaa00 Semaalkan benim de sol meme üçüm yok ama doktor bebek meme ucundan değil o kahverengi bölgeden emer dedi yani olmasa da sıkma canını bir sorun olmaz inşallah 22 haftalığız bizde ucu olmayan mememden süt geliyor bende anlamadım 🤷🏻♀️
Bayaz1995 Semaalkan eger son haftalarin değilse meme ucunu uyar elinle falan benimde yoktu ilk aylar elimle falan ovalaya ovalaya cikarmaya calistim🤣ama simdi son aylarim diye birsey yapamiyorum dokunmak zararli erken dogumu tetikleye biliyor