DamlaNur29 Leylaakgl25 kabuska lahana çorbası bezelye ıspanak kokusu beni mahvediyor midem kalkıyor hemen
AyaYlmazYldrm Leylaakgl25 ilk hamileligimde yumurta slaatalk bide esimden tiksinmistim hep bitter cikolata yiyodum oglum oldu bu hamileligimde hicbiseyden tiksinmedim esim dahil bakalim cinsiyet nedir😂
Kefeli5208 En fazla karnıbahar ama bütün yemek kokuları midemi bulandırmaya yetiyordu buzdolabını açmak bile istemiyordum
Zuhraa Leylaakgl25 sucuk sogan bahratli herşeyden tiskindim kokusuna tammul edemedimm oğluşum olucak💙
duygusm Leylaakgl25 Dilimlenmiş iri domates 🤢 cherry yiyebiliyordum ama bu domatesi görünce sofradan kaçıp kusmuşluğum var, çok ilginç. Yağ kokusu, parfüm kokusu, normalde hep yediğim çavdar ekmeği... Nelerden tiksinmiştim, çok şükür geride kaldı o günler.
mlsmrtgll Ruzgarperisi yarın bende 7 haftalık oluyorum bende de bulantı filan yok inşallah hep böyle devam eder 🙏🏻🌸
Minikmucizr Leylaakgl25 et tavuk mangal ve balık 🤢 eti tavuğu mangal hariç yiyebiliyordunuz ama balık asla yiyemiyorum
Ozlmece22122 Leylaakgl25 ilkinde eksi yedim tatlıdan tiksindim kız ikincisi tatlı yedim ekşiden tiksindim kız üçüncü hamileliğim sogandan tiksindim ekşi yiyemedim ilk zamanı en çok pirinç aşerdim ve ananas erkek yani okadar karışık ki hiç belli olmuyor
Kerem-inannesi Leylaakgl25 normalde ekşi sevmem o kadar ama hamileligimde limonu tuzlayıp yiyorum ara ara turşuya doyamıyorum canim tuzlu erik çekiyor şerbetli tatlı hic yiyemiyorum soğan ve domatesten etten midem bulanıyor ama oğlum olcaaakk🤗🤗🤗
Aylin_16 Nelerden tiksindiğim okadar çok ki sadece yiyebildiklerimi sayayım yoğurt ayran labne peyniri tuzsuz peynirler ekmek sadece bunları yiyebildim ki bazen ayrandan bile tiksindim ne tatlı ne eksi yiyemiyorum hele ki salçadan nefret ettim resmen 😵 ilk hamileliğim de böyleydi oğlum oldu şimdiki hamileliğim de aynı ama henuz cinsiyet belli değil bence tatlı tuzlu ekşi yemekle cinsiyetin de alakası yok
RanaaT Ben de sarımsaktan tiksindim. Tahammül edemiyorum sarımsak kokusuna ve çiğ sarımsaktan. Sucuk vs cok fena kokuyor ki önceden sarımsağa bayılırdım ☹️🙈😂
Cicekk12 Bende dışarı yemeklerini seviyordum ilk başlarda gerçi hayla öyle de şimdi yine yiyebiliyorum ev yemeklerini evde yapılan et yemeklerini hiç sevmezdim ama dışardan olunca yerdim😅