BusratalhA 🤲🌸 Sağlıkla büyütün bebeğinizi 😊 hikayeniz çok güzel. Bir çok kadına umut olmuşsunuzdur şimdi 😌
bende ilk yavrumu normal doğum ile kucağıma aldım , şimdi 2. Yavruma hamileyim 38+3 deyim. normal doğum olsun diye dualar ediyorum, bebek ayak gelişi duruyor , baş aşağı dönerse bu da normal doğum olcak, inşallah döner🤲🤲🤲🤲
yorumumu okuyanlardan dua istiyorum🙂 🤲