Mrvekaan BusratalhA çok şaşırdım gerçekten çok kısa bir süre bende sezeryan hiç sevmedim mecburi oldum inş bende yaşayabilirim ama doktorum pek ılımlı gelmedi bana yapan doktor var ama oda ücret olarak pahalı ne yapsam bilemiyorum
Esila00011 BusratalhA sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah. Ssvd doğumu kaça yaptınız acaba fiyatını merak ettim.bende İSTİYORUM inşallah allah babada nasip etsin 🙏❤️
Eres__ Bende ssvd yapmış biri olarak kesinlikle herkes normal doğum şansını denesin derim facebook da ssvd grupları var onları takip edin şuan ikinci ssvd me sayılı günler var allah nasip ederse arası 17 ay olacak😊
ikincibebek2 Eres__ merhaba ,, bende ssvd istiyorum ama şu ana kadar normal doğum için hiç bi belirtim olmadı hatta bebek kanala bile girmemiş,,, sizin doğum için yaptığınız biseyler var mıydı doğumu başlatmak adına
Eres__ ikincibebek2 benim yaptığım şey sadece bol bol araştırma ve normal doğum videoları izledim ve ölürsün kalırsın diyen herkese kulağımı tıkadım normal doğum yapanlarin hikâyelerini okudum herkes yapabiliyor ben neden yapamayim dedim ve akışına bıraktım. Tabiki en önemlisi kendin gibi kararlı doktor bulmak maalesef ki bazı doktorlar bu güzel mucizeyi bize yaşatmak yerine kendileri kolay yolu seçip sezaryen yapmayı tercih ediyorlar 😏
Prenses001 BusratalhA Maşallah ne güzel doğum hikayesi Rabbim analı babalı büyütsün hayırlı evlat olur inşallah gözünüz aydın sağlıkla büyütün bebeğinizi 🌸😊
Zhd9496 BusratalhA sağlıcakla buyutun inşallah bebisinizi rabbim herkese hayırlı sorunsuz doğumlar nasip etsin inşallah 😇 benim sorum dogumunuza doktorunuz girdiniz yani oldumu yanınızda doktorunuz
incirkusu Hayırlı olsun,Rabbim sağlıklı uzun ömür versin evlatlarınıza. Ssvd araştırması yaptığımda aklımda kalan tek isimdiniz, istekli olup forumdaki kişileri cesaretlendirmeniz kararlılığınız beni çok etkilemişti. Maşallah nasip olmuş ssvd yapmak :) İlk doğum hikayemiz ve tarihlerimiz o kadar benziyorki bi an benim hikayem de böyle sonuçlanır mı diye ümitlendim :) benimde iki doğum aram 14 ay olacak ve son haftamın içine girdim. Bulunduğum şehirde ssvd destekçisi doktor bulamadım ama sağlıklı ilerleyen bir gebeliğim ve dikişlerimle beraber bebeğin pozisyonu itibariyle iyi toparlanmış rahmim var(doktorum hiç olumsuz konuşmuyor dikişlerimin incelmesi vs hakkında). Tüm bunlara güvenip bir yanım sancın geldiğinde olabildiğince dayan son ana kadar hastaneye gitme diyor(çünkü gidersem hemen sezeryana alınırım) diğer yanım da hiç kendini riske atma karnındaki bebeğin gibi sana muhtaç olan diğer bebeğini düşün sağlıkla sezeryanını ol diyor. Bu kadar iyi ilerleyen bir gebelikte keşke ben de mucizevi bir şekilde ssvd yapanlardan olabilsem.
merve6106 benım ilk dogumumda sezeryandı arasında 14 sene olacak devlete gidiyorum doktorum buda sezeryan olur dedi bende normal istiyordum devlette sezeryandan sonra normal yapmıyorlarmış özeller yapıyormuş özelede para yok 😔😔😔
CigdemMeryem merve6106 istanbulda yaşıyorsanız Üsküdarda Zeynep Kamül hastanesinde ssvd yaptırıyorlar hatta onun için özel doğumhane ve kat bile açmışlar
Cnncyn BusratalhA Artık ssdv heryerde👍🏻...bu platformda ilk defa görüyorum bu doğumu.ÇOK ÇOK çok teşekkür ederiz yazdığınız için umut olucaksınız...bebeğim 5 aylık suan bende ssdv çok istiyorum bundan sonrakine nasipse.ama tam olarak alınmayacak kadar kötü riskler var mı bilmiyorum.inşllah yüce rabbim bana da taddırır 🙏🏻.bebeğiniz be ailenizle sağlık ve mutluluk dolu bir hayat diliyorum
Cnncyn Pirem çok özel sanırım ama merak ettin o bazı sorunlar! Psikolojik nedenler mi.çünkü bende panik atak var sırf normal doğum anında panik atak geçirirsem doğumun seyrini etkiler diye korktum sezeryan yaptım.belkide hiç birsey olmazdı o kadar telaş içinde gelmezdi atak .riske atamadım.ama bence inancım zayıfmış.allah yardım ederdi.
Pirem Cnncyn Yo k hayır öyle sorunlar deil . Sorun : Bebegin eşi aşağıdaydı rahimi kapatıyordu Sorun : 3 tane miyom vardı Sorun : suyum geleli 3-4 gün olmuş ama bilememişim ben ( idrarla boşalmış ) Sorun: hiç ağrım acım, acılmam olmadı Sorun : 1 ay erken dogum oldu
ezoterik Saglikla büyütün bebisinizi cesaretinizden dolayı da kutlarim☺️benim ilk doğumum olacak 2 türlü dogum da ürkütüyor beni ya🙈ben de şunu merak ettim bi ebe 2 cm.dedikten sonra digeri ne yapti da o kadar kisa zamanda 7-8 cm.oldu acaba🧐
Ozden_ozkan cananecem canım bende ıkıncıye hamıleyım ilki sezaryandı evet bana doktorum nornal doğum ve sezaryandan daha pahalı dedı yanı onlarla arasında 2500 lıra oynuyor