akovalardan ben de ilk üç ay kullandım hatta doktorum ilacı yazdıgı hafta on gün rapor verdi bu ilac ağır kusma bulantı halsizlik yapacak sürekli yatıp uyuyacaksın dedi ilk üc ayım bu ilactan dolayı berbat gecti cok kustum yiyip icemedim ama öyle bi göğüs agrısı va cekmedim Allah yardımcın olsun tez vakitte tehliken geçerde ilacı kullanmayı doktorun keser farkı hissedeceksin kestiğinde