Merhabalar ben ilk üç ay 3 paket kullandım düşük tehlikemden dolayı şuan 4.aya girdik ama 1 paket daha kullanıyorum 2 günde 1 kullan dedi.Ilk 3 ayımda da kullandığımda geceleri göğüslerim ağrıyordu şimdi de kullandigim geceler ağrıyor acaba bu normal mi hu ilacı kullananlar böyle bir sıkıntı yaşadılar mı