Cz34 canm duşa gir çok iyi gelicek hem sütün artıcak hemde ağrıların azalıcak beni ikinci günü soktular duşa hastanede eve çıktıkdan sonra hergün giriyodum çünkü bebeği kucağıma alıyodum nolur nolmaz mikrop taşımım diye ağlama demicem anlamsız çünkü banada diyolardı gel de anla halimi diyodum öle diyenlere ağla rahatla tabi ama şöyle düşün ordan çıkıcak evinize gelicek bi sarılıcaksın hepsi geçicek hele o hastaneden yarın taburcusunuz cümlesi varya dünyanın en güzel cümlesi olucak sana bol bol uyu uyudukça rahatlıcaksın kafandan çıkmış olucak hem sütün çoğalıcak hemde birazda olsa bedenin dik olucak benim tek yaptığım şet dua etmek ve uyumaya çalışmak saatler çabuk geçiyor günler azalıyordu birde sürekli doktorunu sıkıştır sor onların açıklama yapmasını bekleme gün içinde neler yapıldı ne tedavi uygulandı ne ilaçlar verildi sor çünkü özelde doğum olduysa onlar para almak için fazla bir iki gün tutabiliyor ben 9 gün kaldı dedim ya sana hastane kendi taburcu etmedi biz hemşirelerle sorun yaşadık bir kaç şey ile karşılaştık eşim kıyameti kopardı çıkartıyoruz dedi bebeği doktorun yanına gittik imza vs ne gerekiyosa yapalım alıcam çocuğumu dedi doktorda noldu falan derken zaten bende yarın taburcu edicekdim durumu gayet iyi bugünde çıkarabilirsiniz dedi biz öyle çıktık oyaki bize yapılan en sonki bilgilendirmede en az 15 gün kalıcak dediler duruma göre uzayabilirde demişlerdi bende kendimi hep kötü 1 aya hazırlamıştım sonra epikriz dosyasını istedik hastaneden doğduğundan beri neler yapıldı hangi ilaçlar hangi cerrahi işlemler kaç saat aralıkla beslendi değerleri ne gibi bilgiler başka doktora götürdük gerekirse başka yerde küveze girsin yeterki bişey olmasın diye doktorlar şükür bişeyi yok küvezlik durumu yok dediler içimiz daha rahatladı sen yine sor ortalama ne zaman çıkarız bir hafta 10 gün vs sonuçta doktor durumunu göz önünde bulundurarak ortalamada olsa zaman verebilir bizim doktorumuz iyiydi ama hemşireler çok kötüydü daha doğrusu bitanesi diğerleri çok ilgili ve kibardı kendi bebekleri gibi ilgileniyodu en azından ne zaman çıkıcağını bilirsen senin için daha motive olur ve zaman çabuk geçer belirsizlik kötü