Cz34 inan bana seni çok iyi anlıyorum o sezeryanlı halimle yoğun bakım kapısından ayrılmaz hemşirelere yalvarıtdım bi kere göreyim diye 3 gün hiç görmedim sadece bi ara bi insaflı abiye denk geldim onunda bebeği erken doğmuş kalmış seni anlıyorum bi kez göstercem aramızda dedi uzaktan gördüm dokunamadım o borularla görünce aklım gitmişti ama sabret herşey geçiyor rabbim yardımcın olsun o melek inan bana hissediyor ilk iş eğer solumum borusuna bağlıysa ondan ayrılması sonrası günlük 2 saate bir çağırıyorlar emziriyorsun ben bu süreçte oda kiraladım hastaneden 🙈 hemen çıkıyordum yukarıya emdikten 4 gün sonra oğlumu evime getirdim sonra kilosu çok düştü mama dedi dpktor sana bu konudaki tavsiyem mama ver ama bineronla değil sabırla kaşıkla ver falat metal olmayan kaşıkla diş etlerine çok zararlı metal benim oğlum biberona alıştı şimdi beni emmiyor sağma makinemden sağıyorum tad ayrımı yapıyor eşşek