Merhaba arkadaşlar.12. Haftada bir oğlumuz daha olacağını öğrendik .Hiç şüphemiz yoktu çünkü ekranda net bir şekilde gördük.Hatta atabilirsem fotoğraf atacağım.bşr kaç gün önce yani 20 haftanın içindeyken cinsiyet değişti😄 hala şüphe ediyorum .kızım olacakmış ne yalan söyleyeyim çok mutlu oldum ancak en başta sağlıklı olması tabi.aynı durumu yaşayanlar var mı?ekranda net bir şekilde görüp erkekten kıza dönen.tekrar değişir mi?doktor o kadar kesin konuştu ki,doğumda kucağına erkek bebek verirlerse o senin değildir dedi😄