Yenianne37 zaten omurilik açık olduğu için beyin sıvı topluyor. Beyindeki sıvımız normalde omuriliğimizde dolaşıp tekrar beyine giderek bi döngü halindeler. Ama omurilik açık olduğu için beyin sıvısını atamıyor ve sıvı kafasında birikmeye başlıyor. Buda bebeğin kafasının büyümesine neden oluyor zamanla kafasındaki su beynine baskı yapıyor. Benim bebeğimin sırt açıklığı büyüktü göbeğinden göğsüne kadar. Belki sizinki daha azdır. Profösöre gidin. Onlar düzeltile bilir veya düzeltilemicek derecede olduğunu söyle. Ben ben özele ,devlete ,tıp fakültesine , en son profösör inanç mendilci oğluna gidip sağlığına kavuşabilecek bir bebek olmadığını iyce anladıktan sonra gebeliği sonlandırdım