Canim bundan yıllar önce annem ilk bebeğinde yaşamış bunu folik eksikliği demişler sebeb olarak o zamanlar tedavi yok tabi kaybetmişler bebeği bende de şüphelendi doktorlar folik asiti yeni bıraktım daha simdi tedavisi cıktı her şeyin hemen müdehale ediliyor anne karnındayken yapabileceğin ne varsa elinden gelen yap insaAllah allahın izni ile hallolur 🙏🙏🤲